onsdag 15 juli 2009

Årets sommarcrush över på fem minuter






















Queeraste salt & pepparströarna någonsin? Baby A tipsade mig om att de fanns på Hello Tigers fenomenala designblogg men de kommer ursprungligen från Paperdoll Woodshop. De såldes dock slut för två dagar sedan till mitt ömmande hjärtas förtret.

Min vurm för snurrmustascher är nämligen äldre än både mina politiska övertygelser och min skolgång. När jag var liten och gick runt och "påskade" ville jag alltid ha mustasch. Mina föräldrar sade dock varje år att: "mitt barn mitt barn, du har ju snippa, då skall ej hår ur ansiktet sticka".

Eller något liknande. Men crush boom bang, slutsålt! Och således blev den konsumtionsinriktade sommarkärleken kortvarig för ett snabbcharmat armt litet polyhjärta. .

Inga kommentarer: