tisdag 6 oktober 2009

Dagens flatbikt

När min mens behagade dyka upp igen efter ett halvårs paus fick jag för första gången uppleva den där frustrerande ägglossningskåtheten som mina heteroväninnor talat om då och då. Det börjar visserligen kännas bättre, men basicly har jag knappt kunnat fokusera på något över huvud taget i två veckor.

Är det på det här sättet det skall vara så skulle jag föredra att abortera min sexuella drift för gott. Jag ber en stilla bön om att det här snart är över. Om inte kommer jag nämligen snart behöva bikta mig igen, men då om hur jag kommit på mig själv med att hutlöst stöta på alla era heta flickvänner och bästa polare. Det är där jag befinner mig nu och jag blir helt otroligt frustrerad över att alla flator jag umgås med har världens hetaste flickvänner/bästa polare. Händerna på täcket.



Mången flatas nya drömfru, Mariette "MaryJet" Hansson får till och med heterobrudarna på fall. Läs även vad Sara Lövenstam skriver om den saken. Ja, om Mariette alltså, inte om heterobrudars nyväckta flathjärtan.

Inga kommentarer: