söndag 14 december 2008

Dagens Nipples: Björn Borg goes gay


Jag har alltid skällt på min bror för att han titt som tätt lägger ut 300 kronor på ett par Björn Borg-kalsonger och det har alltid varit min enda relation till Björn Borg. Nu har jag, efter att ha sett Nipples sitta hemma i kollektivsoffan gråtandes till Björn Borgs nya reklam tvingats ompröva min inställning till mannen med bollarna något. Hela 300 kronor för ett par kallingar (som inte är rättvisemärkta) är fortfarande ett ockerpris. Men, om inte Björn Borg gör som Heinz gjorde så är jag ändå nästan lite förtjust (mer om när ketchupjätten gjorde bort sig kan ni se här). Jag gissar att få Kristdemokrater kommer låta sina skrev komma i närheten av Björn Borg i närheten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fin reklam, nästan så jag vill lägga en liten tår jag med :)

Tusen tack för du rösta på mig! Blev jätte glad! :)

Skoj att läsa dina inlägg, hoppas fortfarande på en dag då alla ska kunna respektera varandra. Finns inget värre än homofober.

Kraaaam