måndag 26 januari 2009

Spårvagnssnusk

Tidig morgon. Snabb promenad till spårvagnen. Yes yes yes! Jag inte bara hann utan fick dessutom en sittplats! Inte illa jobbat av yours truly supersegdarling. Bredvid mig sitter russintanten och ser tantig ut, man anar att hon om hon vågade skulle vilja prta ålderkrämpor med mig. Eller väder. Byxfickorna känns supertrånga, något ligger visst i fickan. Hmm, när använde jag de här byxorna sist? Jo, visst fasiken var det i helgen under helgens hotellboende med A. Står inte ut med så knökiga byxor hela vagnfärden så jag stoppar ned handen i fickan för att mygla ut vad det är som ligger där. Inser direkt att det är en av helgresans sexleksaker som fick resa hem just i byxorna i brist på bättre förpackning. Russintanten bredvid skruvar på sig. Inte för att hon anar något (hoppas jag för mig själv), men det känns olämpligt välpassande och gör mig inte mindre nervig när jag ger mig fasiken på att lyckas smuggla ut den ur byxfickan, mitt på den superfulla vagnen, för att slippa göra det sedan på jobbet inför chefen. För tänk annars, om den skulle börja vibrera där i fickan...

Jag tappade den nästan på spårvagnsgolvet och diskretionen var inte det bästa jag presterat när det gäller ninjaarbete det senaste, men jag är nöjd.

Inga kommentarer: