måndag 5 januari 2009

Lesbisk lesbosresa för butchiga kärlekskranka amazoner






















Imorgon skall jag upp tidigt och flyttstäda min förra lägenhet. Istället för att idka sömn sitter jag och saknar A så det skriker om det vilket driver mig till jakt på flatig förströelse på nätet. Resultatet av kvällens jakt blev den här flatiga/transiga serien om flator/t:s under antiken, ny strip dyker upp varje vecka. Kvalitén är inget att hänga i flatgranen, men av en serie med flatbabes (som för tillfället är på väg på semester till ön Lesbos) kan man inte kräva en revolution. Söt är den iallafall och gay nog heter den Amazonness.

Kanske passar den även alla er som gång på gång hamnar på den här bloggen efter att ha googlat på "pojkar i kjol", "kille kjol" och annat mysporrigt. Min finska läsarskara borde också få sig lite heta bloggposter snart, men det tar vi en annan (för) sen natt.

A, welcome home babe.

Inga kommentarer: