tisdag 4 december 2007

det är vi som är säpo


Dagens aggression:
är fortfarande Jämos argument
för att inte backa upp Bara Bröst, vilket ju kan tyckas vara
märkligt eftersom de har betalt för att arbeta för jämställdhet.
Maria Ferm is the shit och beskriver det jag tänker om saken.

Dagens lunchunderhållning: statistiken över vilka
som hoppar in och ut från den här sidan. Jag ser er,
och jag vet att ni ser mig och det känns som om vi är
säpo allihopa och bara inte låtsas om det. Och jag börjar
fundera över hur lång lista med bloggar man egentligen
får besöka varje dag och jag borde egentligen läsa mina
böcker istället och beställa automatiska meddelanden när
folk bloggar. Det är lite som när man sitter tyst i klassrummet
och får analysera människors liv utifrån små ord. Myspsykologi.

Dagens lättnad:
1. Att jag tror att C börjar hitta bort ifrån det galna
flatvärldstrasslet, frågan är vad hon finner istället.
2. Att inte bara män flirtat med mig på qx den här veckan.

Dagens namn: är fortfarande queersammanbrott,
trots att google vill att jag skall söka på nervsammanbrott
istället. Det går inte att sammanfatta mitt liv mer konkret
tänker jag. Jag ska stänga bloggen och skriva det på tröjor istället.


Jag skall snart sluta stalka hela queersveriges
bloggar, I'm not unfaithful, but I'll stray.

Och det finns bättre former av ordutbyten
och annan närhet som behövs mer just nu
för att överleva vintermörkret.

Inga kommentarer: