måndag 31 mars 2008

Marknadsundersökning 1: förbjudet fula dildos
































Hoppsan. Det var inte meningen att skrämma
dig med de läskiga bilderna ovan.

Here we go.

Med en avklarad hemtenta och nyvunnen tid
över så satte jag mig nyligen ned och letade reda
på den där skumma sexleksakstungan som L
pratade om för ett tag sedan (den du kan se
ovanför här). Då det tog en stund att hitta den
så hann jag hitta diverse andra otroligt fula sexleksaker
på vägen och jag beslutade till slut att utnämna att ankan och
tungan ovan till de absolut fulaste. På det stora hela är
jag fortfarande i schock över hur obarmhärtigt fula dildos
folk skapar. Vad sägs om följand rekord i osmaklighet:

- majsdildo
- gurkdildo
- handdildo
- delfindildo
- penisformade dildos
- dildo i form av fuckyouformad hand
- läppsiftformade vibratordildos
- slutligen, alla superläskiga kanindildos

Det läskigaste var den nyfunna vetskapen om den
blotta existensen av häst-, lejon-, val- och hunddildos
som var menade att se ut exakt som de nämnda
djurens motsvarande.

Människor är så otroligt läskiga.